t0day nyerr Citer :)

pagi td selepas mandi nak ke kelas, aku terjumpa seekor burung yang cantik dan berwarna warni di depan bilikku..aha..xthu lah burung tersebut sakit ke x..tp yang pelik dia jinak sangat..haa... sempat g aku tangkap gambaqnya..hahahhaha... time nk bawak masuk ja dlm bilik dye terbang..dan menghilangkan diri... heee....xtaw pastu ke mana dia pegi...ok2...hari nie aku nan bebudak kelas aku kena buat amali CPR bersama JPAM.. aha..aku plak disuruh oleh lectre pg sambuttt JPAM tersebu at pejabat.. latihan bersama JPAM selama 1 jam dan di suruh sorg demi sorg membuat amali... aku dan nina org 1st sekali yang di panggil buat ..hahahha.. biasa lah...agak lama jugak lah amek masa time buat amali tersebut.hampir 2 jam lebih..akhirnya berjaya juga..ALHAMDULILLAH...semuanya sempurna..:) lepas selesai semuanya...saya,nina,wina,fika n fana menaiki kereta pergi ke airport untuk membuat tempahan tiket untuk balik... aha.... then nk p makan at ikan bakaq tp full la pulak ..ishhh dah la dok lapaq ikan bakaq,,p2 org ramai sampai table x dak..agak kuciwa jugak la..pastu kami beredar dri situ dan menuju ke kedai nasi ayam.. tang dok makan nasik ayam ada lah sekumpulan mamat2 yang agak bengong yang mengusik kami..uihhh pelik2 aaa... x suka..xsuka..xsuka ... semasa makan ja.. kawn aku nie ada mslah ja..aku kesian kat die.. aku harap n berdoa pas nie die lebih hepi dri sebelum nie..chill ok ... pape pon saya n kengkawan yang lain support u ok... kami sayang amapa <3 .... x mo sedih2 lagi ya..... kami ade .... always with you ....haa dah2... pastu sambung balik..pas mkn ja..kelas start kui 2.30..kami lah org paling lewat td.. dah la ade test sains.. tp x pe bole jawab jer... heee... haaa... balik ja kelas mmg busan lah.. ingat nak kuaq ja nan ALI .. tapi x leh..haaa.. ( jangan marah aw ali. )saje aa tulis nma ampa... suka suki..bagi pemes sikit ampa dlm blog kami.... aha..last2 x lehh.. ujan mmg lbat dan makin lebat....jum..sat g malam nk p hab lepak makn buger kat food court kolej... sapa maw join? heee... dah2 x mo dah cita panjang2 ,sat g x abis.....

burung yang ku temui