Magrain Comingg :(

     hari nie nak la citer pasal magrain datang ...aduhh lama x mai..last day mai..aduhhh.......... TUHAN jer yang tahu betapa sakitnya bila datang :(...

haa semalam pada jam 5.30 ptg ...keluar dengan si gadis manis iaitu cik nina kita ...haa..p la jln2 langkawi.....maklumlah busan yang teramat sangat... haaa b4 p jln2 p la cuci moto...kat area cenang...pas p cuci moto haa kami p la jln2...pastu singgah p pasar mlm sat ..p beli makan..time tue kepala aku dah rasa sakit dah... aduhhh.....cik nina pon perasan lah sebab smlm nk jtuh kat p.mlm.... heee...TUHAN jer yang tahu time tue... pas p jln2 kat p.mlm p la anta helmet...pastu balik kolej..... 

sampai di kolej ja..aku terus lari n terus menuju ke hostel.... apa lagi sampai ja ostel tukaq baju n dok dlm blanked trus..sejuk gila time tue ..aduhhh..kepala bertambah sakit...masalahnya...effect sampai mata belah kiri..haa..au nages terus n x leh wat apa2 ...sakit teramat2 sangat..... :( sampaikan kawan2 x tahu nak buat apa..call warden ..satu2 msalh..sat kata xcm nie..sat kata camtu..bengang gak lah ...dah la org sakit ..boleh wat camtu..if mati ? how? x nyesal ?an an ? pastu cik bob warden kami call balik kawan saya... tnya how bout me ... kwn sy kta lah die x ok..makin teruk ...saya nie x leh wat pa dah .... sakit makin teruk..pastu cik bob (warden") bawak aku p la cek..kna than sat..boh ayaq , cucuk kat bontot..hahahha ...


mood : sakit sangat2 .... :( (cam nak mati jer time sakit tue )