miss my fren.. SPL 4A T_T

assalamualaikum kawan2..... kat sini nk luah perasaan yang saya rindu teman2 kelas saya...SPL 4Aand budak SHK 4A N B .... terutamanya teman kelas2 saya lah ..adohh... tersentuhnya hati bila tinggal n berpisah dengan teman2.. if kawan2 yang lain nk taw..saya dah habis belaja kat Langkawi, Kedah ..... :(

kepada2 teman2 ku yang kelas SpL 4A jangan lupa saya aw..lalu ja kat taiping halo2 lah k ? InsyaALLah boleh jumpa.... ingt k jang lupa saya... i always remember u all forever n ever ok .... ingat taw if u all semua dah dapat keja o sambung belaja...jgn sombong nan saya taw .. rindu sangat2 bergurau senda dlm kelas n outdoor ... .

ingat k... kenangan kita p melaka tue . haa bukan senang nak jalan2 satu klas.. kenangan manis taw semua tue .... ..heee.... ingat k kita jadi TOUR GUIDE  kat sana .... ada pengalaman gitu...  >,<



ape2 pon u all semua mmg sempoi n terbaik lah ......  i love you guys ...... emmuuuaahhhh ..