before and after ( my eyes )

hai kawan2... kat sini aku nk story sikit pasal aku operate mata ..hehehe .. sebelum operate, mata aku sakit n ada biji di atas mata.... time kat kolej dulu ramai yang tegur tapi nk buat camna kan .. kena tunggu masa la..bila habis belaja baru nak operate mata ...hehehhe ... sebelum nk operate mata bengkak teruk + plak dengan sakit ..aduh TUHAN jer yang tahu..betapa sakitnya ....  kalo u all nak tengok mata saya yg ada ketumbuhan tue ,tengok belah kiri u all... ...

 BEFORE OPERATION
nampak x ? ada ketumbuhan di sebelah kiri u all ..

 kalo u all nak taw time aku nk pg pakar mata, niat aku cuma nak p cek saja.. nk p ambil ubat..pas cek ja..doktor cina tue kata kat aku " u punya mata suda bengkak o, x boleh tunggu lama2 nanty bahaya n u kena buat operation dgn segera" ... tanpa belengah lagi aku keluar dari bilik doktor n tnya kat kak aku pasal operate... doktor tue siap tnya aku if u nk operate dekat sini kita buat hari nie... if u nk deal dgn hospital kerajaan u kena tunggu... tnpa belengah lagi..aku col abah n bagitaw semuanya. abah aku soh buat dengan segera... aku pon beritahu doktor yg aku amek keputusan untuk operate hari nie.... dalam 10 minit kemudian, doktor suruh tukar pakaian then aku di tolak masuk ke dalam bilik bedah mata... tepat jam 3.30 ptg aku mula operate..... 
    
                                                           AFTER OPERATION

nie hari ke 2 lepas operation
           
 
  time nie mata sakit sangat darah pon still ada,,lepas cuci..

MY EYES AFTER OPERATION ...
nie mata yang lepas operate hari tue ....
                           
ok lah...nie la yang dapat aku citer kat korang sume ..hehheheh ...ingat taw jaga lah mata anda ok ?  >,<