anak2 buahku yang kusanyangi .. :D

hye u all... today saya nak citer pasal anak buah saya yang kini bertambah ramai...heheh best ada ramai anak buah .... macam2 karenanh... hehehehe sekarang saya dah ade 7 orang ank buah ..ramai kan ? haaaaa...if u alll nak tahu semua tu anak2 abang & kakak saya..hehehe ....dalam awal tahun depan...ber+ lagi seorang..alangkah seronoknya ramai anak buah bila semua berjumpa... u all semua nak tengok anak2 buah saya ? 

nie anak buah saya yang 1st & 2nd ..... nur maizatul najiha & nur maisarah najwa

nie muhammad alif danish bin zulkernine 

nie yang keempat ..muhammad hakimi bin zulkefly 

nie nur qaleesya qasrina binti zulkernine 

nie yang bby boy  1st sons my sister zarina zanonudin..nie nama die syed harith haziq bin syed muhammad hakiim

nie ank abang ...nma dia nursyafiqa alesyaa bin zulkefly

haa yang nie bakal x lama lagi jadi ibu..hehehhe ....my lovely sister :)



ramai kan ank buah saya ..heheh ..happy sangat bila semua dyeorg balik n ada kat rumah :) .. i loove you all my nephew :)